Infolinia: 511 373 828 e-mail: sklep@pielegnacjaobuwia.pl
img Infolinia +48 511 373 828 sklep@pielegnacjaobuwia.pl
wyszukiwarka zaawansowana
Do darmowej wysyłki zostało Ci: 299 zł
suma: 0,00 zł do kasy
Artykuły kaletnicze
Polecamy
Nit skręcany Nity Śrubka 5mm Srebrny 3szt

Nit skręcany Nity Śrubka 5mm Srebrny 3szt

Cena: 1,00 zł
kpl.
Nity skręcane Śrubka 3,5mm Srebrny

Nity skręcane Śrubka 3,5mm Srebrny

Cena: 0,98 zł
szt.
OUTLET
Polecamy
-25% Portfel damski SKÓRA 1211-03 Słoń Torbalski

Portfel damski SKÓRA 1211-03 Słoń Torbalski

Cena: 141,75 zł 189,00 zł
szt.
  • promocja
-25% Torebka S-COOL NOTE BAG Brąz Słoń Torbalski

Torebka S-COOL NOTE BAG Brąz Słoń Torbalski

Cena: 141,75 zł 189,00 zł
szt.
  • promocja
SALE

SALE!

-11%
Klamra Sprzączka Rymarska 20/12/2mm St.złoto 2szt
0,53 zł 0,59 zł
Do następnej promocji pozostało:
0Godz0Min0Sek

Nowości

Kłódka do Walizek 36x38 mm

Kłódka do Walizek 36x38 mm

Cena: 9,99 zł
szt.
  • nowość
Kłódka do Walizek 40x35 mm

Kłódka do Walizek 40x35 mm

Cena: 9,49 zł
szt.
  • nowość
  • nowość
  • nowość

zaufane-opinie-ceneo zwrot_30dni 1px_pic 1px_pic
img_facebook img_facebook img_facebook
1px_img Reklamacja towaru

1. REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH DO 24 GRUDNIA 2014 ROKU)

1.1.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.2.Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

1.3.Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta na przykład:

    1. pisemnie na adres: ul. Pachońskiego 9/314 , 31-223 Kraków;

    2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@pielegnacjaobuwia.pl;

1.4.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6.W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Pachońskiego 9/314, 31-223 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

1.7.Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu.

2. REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

2.1.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2.2.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

2.3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

    1. pisemnie na adres: ul. Pachońskiego 9/314, 31-223 Kraków;

    2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@pielegnacjaobuwia.pl;

2.4.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

2.5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

2.6.W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Pachońskiego 9/314, 31-223 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

2.7.Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

1px_pic do góry

Bądź na bieżąco

Dowiedz się pierwszy o nowościach i promocjach w sklepie. Zapisz się na newsletter a my co jakiś czas prześlemy do Ciebie wiadomość
z nowinkami i ciekawymi ofertami.
Dodatkowo: Po zapisie na newsletter otrzymujesz dodatkowe 5% rabatu na pierwsze zakupy!
img
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl