img Infolinia +48 511 373 828 sklep@pielegnacjaobuwia.pl
wyszukiwarka zaawansowana
Do darmowej wysyłki zostało Ci: 199 zł
suma: 0,00 zł do kasy
img Solidne opakowanie
img Płatność przelewem
img Płatność za pobraniem
img 14 dni na zwrot
img Trusted Shops

Kategorie

Nowości
Promocje
Koszty Dostawy

Możliwa wysyłka za granice po wcześniejszym ustaleniu szczegółów zamówienia oraz kwoty wysyłki.
Possible shipping abroad after having established the details of the contract and the amount of shipping. W przypadku ciężkich przedmiotów pow.5kg Wysyłka tylko i wyłącznie kurierem.

Ogólne:

Dokonując zakupów w Naszym sklepie możesz wybrać jedną z 4 opcji dostawy 

- odbiór osobisty w naszym Magazynie ul. Pachońskiego 9/314 , 31-223 Kraków, godz. Pn-Pt: 8-15. W nazym magazynie nie prowadzimy sprzedaży tradycyjnej.

- firmą kurierska Siódemka / DPD  - dostawa produktów w dni robocze z reguły w ciągu 24 godzin od momentu nadania, tylko w mniejszych miejscowościach termin dostawy może wydłużyć się do 48 godzin

- korzystając z usług Poczty Polskiej - dostawy przesyłek (pocztex48 ) są do 48h od nadania paczki

- korzystając z usług Poczty Polskiej - dostawy przesyłek (list polecony ekonomiczny ) są z reguły do 7 dni od nadania

- firmą INPOST (Paczkomaty) - dostawa produktów w dni robocze z reguły w ciągu 24 godzin od momentu nadania, tylko w mniejszych miejscowościach termin dostawy może wydłużyć się do 48 godzin

 

Odbiór osobisty 

Odbiór osobisty zamówień jest możliwy w naszym magazynie na ul. Pachońskiego 9/314 , 31-223 Kraków, w godzinach ( Pn-pt od 8 do 15 ).
W magazynie nie prowadzimy tradycyjnej sprzedaży.
Po przygotowaniu zamówienia do odbioru osobistego wysyłana jest informacja mailowa.

 

Dostawa firmą kurierską Siódemka / DPD     

Kurier Siódemka Przelew- 11,00 zł

Kurier Siódemka Pobranie -14,00 zł

Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku. Czas dostawy wynosi 24 godziny od momentu wysłania, w mniejszych miejscowościach czas ten może się wydłużyć do 48 godzin. Każda przesyłka posiada swój unikalny numer przy pomocy którego można sprawdzić jej status i miejsce w którym aktualnie się znajduje. 

W momencie odebrania od Nas przesyłek przez kuriera, klient automatycznie otrzymuje na swoją skrzynkę mailową numer przesyłki oraz adres do strony na której będzie mógł sprawdzić  jej aktualny status i lokalizację 

W przypadku wysłania firmą kurierską Siódemka

Każda przesyłka jest monitorowa za pomocą numeru nadawczego. Jej lokalizacje Klient zawsze może sprawdzić na stronie http://www.siodemka.com/.  Numer ten automatycznie przychodzi na podany adres mailowy przez Klienta w momencie odebrania przesyłek od Nas przez kuriera Siódemki.

 

 

 

Dostawa Pocztą Polską     

Poczta Kurier 48 - 9,00 zł 

Poczta Kurier 48 pobranie - 11,00 zł

List Polecony Ekonomiczny - 6,00 zł

Poczta Kurier 48 jest to nowe rozwiązanie poczty polskiej z gwarantowanym dostarczeniem paczki do 48h od nadania przesyłki.

List Polecony ekonomiczny z reguły dociera do odbiorcy do 7 dni roboczych.

W przypadku wysyłania Poczta Polską :

Przesyłki nadawane są przy wykorzystaniu zbiorczej książki nadawczej W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez pocztę: - Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej, jako tzw. masowy nadawca przesyłek reklamację możemy składać po upływie 14 dni roboczych od nadania przesyłki - poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni roboczych. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty Polskiej, firma Kacperek skontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki.

 

 
 
 

Dostawa InPost (Paczkomaty)     

InPost Przelew  - 8,99zł 

InPost Pobranie - 13,00zł

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.

Po podaniu kodu pocztowego w danych do wysyłki, pojawi się możliwość wybrania konkretnego paczkomatu. Klikając należy wybrać odpowiedni paczkomat i przejść dalej.

 

W przypadku zwrotu towaru przez Klientów korzystających z przywileju wysyłki gratis, Klient otrzymuje kwotę równą wartości zakupu .

Koszty dostawy automatycznie się zerują, gdy w koszyku zostanie przekroczoną odpowiednia kwota zamówienia określona w tabeli powyżej .

Wszystkie ceny dostaw zawierają VAT 23 % i są wyszczególnione na fakturze lub paragonie. W przypadku, kiedy przesyłka jest gratis koszt dostawy nie jest uwzględniany na dokumencie sprzedaży i jest wliczony w cenę towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl